Overslaan en naar de inhoud gaan

Organisatie-skills steeds belangrijker voor CMO’s

Bij ‘CMO’s in the Spotlight’ ging het nogmaals over CMO-skills. ‘Soms vergeten we de kracht van aardig zijn wel eens.'
Emily Ketchen, Heather Freeland, Menaka Gopinath en Jim Stengel
Emily Ketchen, Heather Freeland, Menaka Gopinath en Jim Stengel
Emily Ketchen, Heather Freeland, Menaka Gopinath en Jim Stengel
Emily Ketchen, Heather Freeland, Menaka Gopinath en Jim Stengel

Adformatie deed al verslag van een eerder editie van CMO’s in the Spotlight in Cannes, dit keer schoven aan bij Jim Stengel (onder meer ex-P&G en bekend van The CMO Podcast), drie topvrouwen in marketing. Te weten Emily Ketchen, vice-president en chief marketing officer bij Lenovo, Heather Freeland, chief brand officer bij Adobe en Menaka Gopinath, chief marketing officer bij Project Management Institute. Zoveel marketing power op één podium staat dat garant voor vuurwerk? Ja en nee. Zoals in het eerdere verslag al gezegd, veel bestaande (of stokoude) marketingwijsheden worden bij sessies als deze opgewarmd, met een beetje geluk hoor je hier en daar een verrassende kijk op zaken. Word je even aangeraakt door een spannende gedachte. Waar deze marketingtoppers voor naar Cannes waren gekomen? Om meer te weten te komen over AI, over Gen Z en Gen Alfa én over marketing als driver voor social impact. ‘Marketing moet leiden tot betere beslissingen!’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in