Organisatie-skills steeds belangrijker voor CMO’s
Adformatie deed al verslag van een eerder editie van CMO’s in the Spotlight in Cannes, dit keer schoven aan bij Jim Stengel (onder meer ex-P&G en bekend van The CMO Podcast), drie topvrouwen in marketing. Te weten Emily Ketchen, vice-president en chief marketing officer bij Lenovo, Heather Freeland, chief brand officer bij Adobe en Menaka Gopinath, chief marketing officer bij Project Management Institute. Zoveel marketing power op één podium staat dat garant voor vuurwerk? Ja en nee. Zoals in het eerdere verslag al gezegd, veel bestaande (of stokoude) marketingwijsheden worden bij sessies als deze opgewarmd, met een beetje geluk hoor je hier en daar een verrassende kijk op zaken. Word je even aangeraakt door een spannende gedachte. Waar deze marketingtoppers voor naar Cannes waren gekomen? Om meer te weten te komen over AI, over Gen Z en Gen Alfa én over marketing als driver voor social impact. ‘Marketing moet leiden tot betere beslissingen!’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid