Overslaan en naar de inhoud gaan

Miriam van der Heijden (Randstad) vanuit Cannes: 'Marketing heeft bij ons een stoel aan tafel'

CMO Studio Cannes | Marketeers zien dat hun leidinggevenden creativiteit niet omarmen. Dit is de visie van de Global CMO van Randstad.
Miriam van der Heijden
Miriam van der Heijden
Miriam van der Heijden
Miriam van der Heijden

De hele wereld komt naar Cannes en daarom is het voor CMO Studio extra bijzonder om de marketingtopvrouw van een van oorsprong Nederlands merk – maar inmiddels met een sterke wereldwijde présence – voor de camera te krijgen: Miriam van der Heijden, Global CMO bij Randstad.

related partner content for mobile comes here

In het jaarlijkse verslag van Cannes Lions ‘de Staat van Creativiteit’, lezen we dat voorzichtige leiders in de boardroom creativiteit beperken. Gefrustreerde marketeers geven aan dat ze moeite hebben om leidinggevenden creativiteit te laten omarmen. Is dat voor Van der Heijden een herkenbaar probleem? Kijk het interview met Van der Heijden hieronder (ca. 7 minuten).

CMO Studio dankt Dentsu voor de genoten gastvrijheid in het sfeervolle beachhouse, en MediaMarkt, dat het programma mede mogelijk maakte.

Lees ook

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in