Het was een goed jaar voor Nederland in Cannes dit jaar en dat kwam mede door de Leeuwen die KPN in de wacht sleepte voor de inzending ‘Stukje van mij’, de campagne die het in Nederland ook al uitzonderlijk goed deed.
Adformatie kreeg marketingtopman van KPN Dave Frauenfelder, eindverantwoordelijk voor de campagne, op woensdag voor de camera in ‘Côte d’Azur-uitvoering’ van CMO Studio. Toen stond de teller ‘nog maar’ op twee keer zilver. Hmmm, tja, mooie score, maar Adformatie, Nederland en Frauenfelder zelf stiekem ook wel een beetje, hoopten toch op ietsje meer. De volgende dag werd dat – met een Grand Prix – véél meer.
Waarom vindt Frauenfelder het belangrijk om naar Cannes te gaan? Is hij er voor een refresh of voor een reset? En een college aan collega-marketeers: hoe krijg je iets bijzonders als 'Stukje van mij' van de grond? Kijk het interview met Frauenfelder hieronder (ca. 12 minuten).
CMO Studio dankt Dentsu voor de genoten gastvrijheid in het sfeervolle beachhouse, en MediaMarkt, dat het programma mede mogelijk maakte.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!