Overslaan en naar de inhoud gaan

Bitonic lanceert campagne voor mensen met een echte hobby

De campagne focust op de nieuwe app gemaakt voor mensen die in Bitcoin willen investeren, maar er niet al te veel mee bezig willen zijn.
Bitonic
Bitonic

Cryptoplatform Bitonic heeft samen met Natwerk een nieuwe campagne gelanceerd die in teken staat van hun nieuwe app. Een app gemaakt voor mensen die in Bitcoin willen investeren, maar er verder niet al te veel mee bezig willen zijn. Je vindt er alleen de Bitcoinkoers en een optie voor kopen en verkopen. Zo blijft er meer tijd over voor echte hobby’s, zo communiceert de campagne.

related partner content for mobile comes here

Daan Kleiman, strateeg Bitonic: 'Wij blijven bewust dicht bij de kern van ons bedrijf en trekken ons niets aan van wat er in de cryptowereld gebeurt. Het is meer op gokken gaan lijken dan op gedegen investeren. En cryptobedrijven werken dat alleen maar in de hand. Met Natwerk hebben we ons gepositioneerd als tegengeluid. Investeer consistent en laat de app verder met rust.'

In de nieuwe campagne zien we Bitcoin-investeerders die dankzij de nieuwe app helemaal niet met Bitcoin bezig zijn. De hoofdpersonen gaan volledig op in hun hobby en laten de app links liggen. Het laat zien hoe weinig tijd en moeite Bitcoin hoeft te kosten. We zien een modeltreinbouwer, een visser en een dame met haar showkat. Bob Dijkshoorn, creatief bij Natwerk: 'We hebben ervoor gekozen om echte mensen te filmen op de plek waar ze graag met hun hobby bezig zijn. Zo voelen de hobbyisten zich op hun gemak én klopt elk detail in de wereldjes die we in de commercials neerzetten.'

De commercials zijn te zien en horen op radio en tv 

Credits

Merk: Bitonic
Bureau: NATWERK 
Productie: Holy Fools
Regie: Youri Dingemans
Audio: Public Audio 
Grading: Gary Grade 

 

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in