Overslaan en naar de inhoud gaan

Otto van der Harst, Stichting Reclame Code: 'Bij oudere generaties zijn we een begrip, voor jongere een vraagteken'

De Stichting Reclame Code bestaat 60 jaar. Interview met directeur Otto van der Harst.
Otto van der Harst, directeur van de Stichting Reclame Code
Otto van der Harst, directeur van de Stichting Reclame Code
Otto van der Harst, directeur van de Stichting Reclame Code
Otto van der Harst, directeur van de Stichting Reclame Code

Hij heeft zelf een flink deel van de 60-jarige geschiedenis van de Stichting Reclame Code van binnenuit meegemaakt. De laatste vijf jaar als directeur en eerder, van 2004 tot 2014, als bestuurslid namens de reclamebureaus verenigd in de Vea (nu Via). ‘Wij hadden toen nog niet zulke strakke regels over de tijdsspanne dat een bestuurslid kon aanblijven’, zegt Otto van der Harst relativerend. ‘Maar ik heb dat al die jaren met veel plezier gedaan.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in