Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN geeft gratis Netflix aan klanten die abonnementen combineren

De provider spreekt van een extra cadeautje voor loyale klanten.
KPN
© Shutterstock
KPN
© Shutterstock

KPN start een nieuw charmeoffensief gericht op loyale klanten die vast en mobiel combineren op hetzelfde adres. Deze klanten hebben vanaf vandaag gratis toegang tot Netflix of ESPN. Door meer diensten af te nemen, kunnen zij ook kiezen voor gratis toegang tot HBO Max of Disney+. 

related partner content for mobile comes here

Volgens KPN komen 1,3 miljoen klanten in aanmerking voor toegang tot een gratis streamingdienst, die toegevoegd wordt aan het combivoordeel-pakket. Bestaande voordelen, zoals gratis dubbele data en sneller internet, blijven in dat pakket. Marieke Snoep, verantwoordelijk voor KPN's consumentenmarkt, noemt het gratis beschikbaar stellen van streamingdiensten 'de volgende 'stap in het belonen van trouwe klanten.

KPN wil niet alleen trouwe klanten belonen, maar hoopt ook dat klanten die nu één dienst afnemen, een extra abonnement afsluiten om zo in aanmerking te komen voor bijvoorbeeld gratis Netflix. Het vernieuwde combivoordeel geldt ook voor klanten die overstappen van een andere provider. 

360-graden campagne

Er start vandaag een grote campagne waarin KPN wijst op het toevoegen van gratis Netflix, ESPN en andere streamingdiensten aan zijn combivoordeel. In die campagne is een rol weggelegd voor Louis de kat, inmiddels een symbool van KPN. De campagne wordt zichtbaar op radio, tv, internet, in de KPN-app en in winkels van het bedrijf.

Netflix Basic of Standaard

KPN geeft twee typen Netflix-abonnementen weg. Klanten die op 'level 1' of 'level 2' zitten, krijgen gratis Netflix Basic. Met dat abonnement kijk je in minder scherpe HD-resolutie en op één apparaat tegelijk. KPN-klanten op 'level 3' - die dus meer abonnementen op hetzelfde adres afnemen - krijgen toegang tot Netflix Standaard. Met dat abonnement kijk je in scherpere Full-HD-resolutie en op twee schermen tegelijk. De abonnementen hebben los een waarde van respectievelijk 9 en 15 euro per maand en zijn reclamevrij.

Lees het complete artikel bij Business Insider Nederland, een zustertitel van Adformatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in