Overslaan en naar de inhoud gaan

Marieke Aarts gaat Crocodile Agency leiden, oprichter Tamara Couperus doet stap opzij

Ze komt van bureau Jungle Minds. Crocodile verzorgde recent de marketing en pr rondom 'The roast of Famke Louise'.
marieke aarts crocodile agency
Marieke Aarts
marieke aarts crocodile agency
Marieke Aarts

Marieke Aarts (32) is aangesteld als de nieuwe managing director van Crocodile Agency in Amsterdam. Ze neemt het stokje over van oprichter Tamara Couperus, die zich gaat richten op 'innovatie, sales en de verdere groei' van het creatieve bureau.

related partner content for mobile comes here

Aarts werkte de laatste 3,5 jaar als head of operations en meest recent managing director bij Jungle Minds. Langer werkte ze voor het Amsterdam Dance Event, van 2010 tot 2019 in verschillende rollen, meest recent als chief operations officer. Dáárvoor was ze actief als hospitality manager bij Buma Cultuur. 

Crocodile Agency, opgericht in 2019, werkt voor merken met een specialisatie in generatie Y en Z, zoals Magnum en JBL. Ook was het bureau nauw betrokken bij de marketing en pr rondom The roast of Famke Louise. Crocodile omschrijft zichzelf als creatief bureau dat ‘een gezicht’ (lees: influencers) geeft aan merken, zoals recent te zien was in de campagne van Milka met rapper Snelle. Het bureau heeft zo’n twintig werknemers in dienst.

Tamara Couperus licht toe dat Crocodile 'hard groeit', en voor klanten steeds meer op lange termijn-trajecten werkt, in plaats van op campagnebasis. Deze zogenoemde opschaalfase heeft de juiste begeleiding nodig, aldus Couperus, en Marieke Aarts is volgens haar daarvoor de aangewezen persoon.

Couperus en Aarts kennen elkaar al langer, vult laatstgenoemde aan. 'We hebben jaren geleden de wens naar elkaar uitgesproken eens met elkaar samen te werken. Nu is dat moment aangebroken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in