Overslaan en naar de inhoud gaan

Milieudefensie ziet nieuwe Code voor Duurzaamheidsreclame overall als positieve ontwikkeling

Als de markt grip willen houden op de zaak, móet het ook wel met de tijd meegaan, zegt Milieudefensie. Foodwatch is zeer sceptisch.
Let's Veggie Candy
Let's Veggie Candy
© Werd door Foodwatch uitgeroepen tot 'meest misleidende product' en verdween vervolgens uit de schappen
Let's Veggie Candy
Let's Veggie Candy
© Werd door Foodwatch uitgeroepen tot 'meest misleidende product' en verdween vervolgens uit de schappen

Eerder deze week maakt de Stichting Reclame Code (SRC), bekend de Code voor Duurzaamheidsreclame te lanceren, eigenlijk een actualisatie en hernoeming van de eerdere Milieu Reclame Code (MRC).

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in