
Juliette Hammana (33) kondigt de lancering van The Worklife Balance aan. Het bureau helpt andere bureaus bij het creëren van -de naam zegt het al- de juiste werk-privé-balans voor werknemers. Of, in de woorden van Hammana: een flexibele people & culture-oplossing.
Hammana: 'Bureaus draaien op talent, maar zaken als groei en druk op de markt gaan bijna altijd gepaard met personeelsuitdagingen. Werkdruk stijgt en talent wordt ziek of vertrekt. De goede intenties zijn er, maar niet alle bureaus hebben de tijd, middelen of expertise om zulke problemen efficiënt aan te pakken.'
Geen luxe
Ze vervolgt: 'Tegenwoordig is een sterk people & culture-fundament geen luxe, maar een must voor duurzame groei. Met The Worklife Balance wil ik bureaus een plek helpen te creëren waar talent blijft, groeit en floreert.'
Vacatures
Communicatieadviseur
SamergoMedewerker communicatie
ZMGroepProject Communication Advisor
AMS Institute
Dat komt met een paar voordelen, weet Hammana. 'Wist je dat het vertrek van één werknemer een bedrijf tot wel €30.000 kan kosten? Investeren in je mensen betaalt zich niet alleen uit in tevreden werknemers, maar ook in concrete kostenbesparingen.'
Alle creatieve bedrijven
The Worklife Balance is er voor 'alle creatieve bedrijven' die het belang van hun mensen erkennen. Hammana: 'Van kleine bureaus die een solide HR-fundament willen opbouwen tot grotere bureaus die specifieke onderdelen van hun employee experience willen versterken of tijdelijke ondersteuning nodig hebben.'
Hammana is met The Worklife Balance inmiddels al aan de slag voor de bureaus Apadmi en Buro Bagsy.
Juliette Hammana deed in de loop der jaren ruime ervaring op in 'people & culture' in de reclamewereld. Ze is oprichter van de people & culture-tak van TBWA\Neboko, waar ze tot vorige zomer werkzaam was. Ook was ze boardmember bij talentclub Raw en communicatiemanager bij de VIA. Ze studeerde Arbeids- en Organisatiepsychologie aan de Radboud Universiteit.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid