Overslaan en naar de inhoud gaan

Klaartje Kuypers in managementteam Kinesso

Ze wordt director media activation & people.
MT Kinesso Justus Wever, Hessel Visser, Klaartje Kuypers en Wouter Moen
Het MT van Kinesso met vlnr
MT Kinesso Justus Wever, Hessel Visser, Klaartje Kuypers en Wouter Moen
Het MT van Kinesso met vlnr

Klaartje Kuypers is aangesteld als director media activation & people bij performancemarketingbureau Kinesso van IPG Mediabrands. Het managementteam bestaat naast Kuypers uit Wouter Moen, die recent de functie van managing director kreeg, Justus Wever (director strategy & solutions) en Hessel Visser (director
investment & partnerships).

Kuypers werkte eerder bij onder meer Havas en BrandDeli/Ad Alliance en begon haar carrière in de mediabranche bij UM (ook IPG Mediabrands). Daarnaast was zij actief in het bestuur van MWG (nu Via). 

related partner content for mobile comes here

Moen noemt Kuypers 'met haar jarenlange ervaring in de media echt een toevoeging binnen het MT'. 'Het mooie aan het vormen van een nieuwe agency, is dat je weer
opnieuw op zoek mag naar de beste mensen in de markt.'

Kuypers: 'Kinesso is een echte kennisorganisatie met alles in huis: veel digitale expertise en goede eigen technologie. Met people als grootste asset en
onderscheidende eigen tech hebben ze de twee belangrijkste ingrediënten voor een toekomstbestendig bureau.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in