Overslaan en naar de inhoud gaan

Jessica Hartley lanceert eigen PR-studio, For The Right Reasons

Na 25 jaar aan bekroonde campagnes te hebben meegewerkt lanceert de PR-Strateeg haar eigen bureau in haar woonplaats Amsterdam.
Jessica Hartley
Jessica Hartley
Jessica Hartley
Jessica Hartley

PR-strateeg Jessica Hartley is een creatieve PR-studio in Amsterdam begonnen, For the Right Reasons. Het bureau specialiseert zich in communicatie en PR voor actuele onderwerpen en projecten met veel impact.

related partner content for mobile comes here

Hartley omschrijft haar aanpak als ‘strategische storytelling’, waarbij ze nauw samenwerkt met klanten en partners om pitches en verhalen neer te zetten. For the Right Reasons focust op duurzame relaties voor de lange termijn, en fungeert niet alleen als PR-service, maar ook als kritisch filter en betrouwbaar curator.

Mammoet gehaktbal

Hartley heeft in haar 25 jaar in het vak veel prestigieuze campagnes gelanceerd, zoals The Next Rembrandt en School for Justice voor J. Walter Thompson (nu VML) en Uncensored Library met DDB Berlin en Media.Monks

De mammoet-gehaktbal onder het glas wordt op foto en film gezet.
De presentatie van de Mammoet-gehaktbal voor de internationale pers.

Afgelopen jaar zorgde ze dat de wereldpers naar Amsterdam kwam voor de Mammoth Meatball. In een bijzondere samenwerking met bureau Wunderman Thompson Benelux (nu VML), maakte foodtech-pioniers Vow een gehaktbal van het DNA van de mammoet om kweekvlees onder de aandacht te brengen. De PR-campagne zorgde mondiaal voor discussies over duurzaam voedsel en behoorde tot één van de meest besproken campagnes van 2023.

Vooruitstrevend

De studio ondersteunt vooruitstrevende ideeën op gebieden als design, mensgerichte innovatie, gendergelijkheid en LGBTQI+-platformen, zegt Hartley: ‘We zijn er voor de creatievelingen in reclame, technologie, mode, design, muziek en sport.'.

Dankzij haar internationaal team kan dat wereldwijd. For the Right Reasons levert het campagnes in Europa, het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten en APAC.

Hartley werkte de afgelopen jaren al ‘incognito’ al samen met merken als On en G-Star Raw en met pioniers uit de creatieve wereld, waaronder Accenture Song Hamburg, Anomaly, DDB Berlin, Halal, Soursop, Heimat Berlin, Sizzer, SuperHeroes en VML.

The Next Rembrandt, met J. Walter Thompson (nu VML) in 2016
The Next Rembrandt, met J. Walter Thompson (nu VML) in 2016
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Gijs Determeijer

De beste! Maar houdt het liever voor mezelf ?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in