Overslaan en naar de inhoud gaan

PR-bureau The Romans Amsterdam wint pitch voor Blue Band

Upfield, het moederbedrijf van het plantaardige merk, koos voor het bureau vanwege ‘creatieve ambitie en out-of-the-box benadering’.
Blue Band
Blue Band op tafel
© Foto: Upfield
Blue Band
Blue Band op tafel
© Foto: Upfield

The Romans Amsterdam heeft een pitch gewonnen voor de mediacommunicatie, creatieve activaties en reputatiemanagement van Blue Band.

related partner content for mobile comes here

Upfield, het moederbedrijf van BlueBand en merken als Flora, ProActiv en Violife, koos voor The Romans vanwege ‘de creatieve ambitie en out-of-the-box benadering’

Judith Hoogendoorn, verantwoordelijk voor de marketing bij Upfield Nederland en België: ‘De connectie met het lokale medialandschap en de ideeën die ze presenteerden, hebben ons geënthousiasmeerd en geïnspireerd. Wij kijken uit naar de samenwerking.’

Mijlpalen

The Romans opende september vorig jaar zijn kantoor in Amsterdam. Het werd kort daarop door Tony's Chocolonely in de arm genomen voor de mondiale communicatie.

Het kantoor wordt geleid door Sophie Nicholson, die de pitch voor BlueBand ‘een mijlpaal’ noemt. ‘We zijn nog steeds aan het nagenieten van de overwinning. We zijn ontzettend blij dat wij de kans krijgen om de creatieve verandering van Blue Band te mogen realiseren'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in