Kick-off 'KPN sluit je aan'
KPN overspoelt de Nederlandse media met de kick-off van misschien wel de grootste rebranding van dit jaar. Het telecombedrijf dat…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het nieuwe logo is ontwikkeld door Studio Dumbar. De introductiecampagne op televisie, radio, outdoor en dagbladen is de gezamenlijke inspanning van het Nationaal Telecom Team, dat bestaat uit Lowe, N=5 en They.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het concept is van Sander Bakker, Patrick van der Gronde en Pim van Nunen van They. Strategie: Jan Bouts (Lowe), Marc Oosterhout (N=5), Roland van der Vorst (They). Regie: René Eller. Rtv-producer: Linda Kiphardt. Fotgrafie: Auke Vleer. Print producer: Jeanette Luttik. Account: Simonette Verwoest. Muziek & soundlogo: Sizzer/Billinger & Marsman. Klant: KPN ‒ Patrick Kuijsters, Marianne Stok.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid