Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN wordt hipper

Op 21 maart, volgende week dinsdag, vindt een van de belangrijkere oude nieuwe merkveranderingen in Nederland plaats: KPN presenteert dan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

schreef Molblog vijf weken geleden naar aanleiding van de aankondiging van KPN-voorzitter Ad Scheepbouwer dat KPN met zijn merk aan het stoeien was. Volgende week is het dan zo ver. Scheepbouwer zelf treedt naar voren om de nieuwe huisstijl te onthullen.

related partner content for mobile comes here

"De verandering van de oude naar de nieuwe wereld is voor KPN ook het moment om stil te staan bij de merkpositionering. Een nieuwe tijd eist een eigentijdse presentatie in de markt", zo staat er in non-taal of wel bla-bla in de uitnodiging.

KPN doet dat in het Olympisch Stadion in Amsterdam-Zuid, de plek waar je tegenwoordig zijn moet om een beetje mee te doen in markt van de reclame jongens- en meisjes.

Het is al veel KPN Internet en KPN TV, maar de vraag is of KPN voor bijvoorbeeld de aanzienlijk uitgebreide winkelketen dit betrekkelijk saaie drielettermerk wil hanteren en of ook het sterke Planet-merk er aan moet geloven. We zullen zien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in