Overslaan en naar de inhoud gaan

Amerikaanse marketeers ontdekken werknemers

Marketeers weten dat door de kleine frustraties op het werk en de vaak lange werkdagen, werknemers regelmatig op het net surfen voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een wijnverkoper moedigt op zijn website mensen aan vooral niet over te werken. Op de site is een downloadbare computeralarm te vinden die af gaat als het tijd is om naar huis te gaan en een fles wijn open te trekken.
De leidinggevenden zullen waarschijnlijk niet al te blij zijn met advertenties direct gericht op hun medewerkers. Maar internet is voor marketeers een nieuwe manier om consumenten te bereiken – ook op de werkvloer.

related partner content for mobile comes here

Een voordeel is het ontbreken van concurrentie van andere media. Werknemers kunnen geen uitzendingen op televisie bekijken, maar wel internetten.
85 procent van de Amerikaanse werknemers mogen van hun baas voor persoonlijke doeleinden surfen, blijkt uit onderzoek van de universiteit van Maryland.

Bron: Journal of Marketing Research. Deze samenvatting komt uit Marketing International, onze maandelijkse verzameling van het belangrijkste buitenlandse marketingnieuws.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in