Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe merkstrategie Manpower

Uitzendorganisatie Manpower heeft voor de 72 landen van zijn wereldwijde netwerk een nieuwe merkstrategie ontwikkeld. Het bedrijf…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het aantal Manpower-merken is van 200 teruggebracht naar vijf en alle 27.000 medewerkers zijn over de nieuwe strategie geïnformeerd. Met de introductie wil het concern toegerust zijn op ‘de uiteenlopende uitdagingen van een arbeidsmarkt waar schaarste heerst’.
Voortaan vallen deze services in 34 landen onder een overkoepelend merk: Manpower Professional. In Nederland gaan het voormalige Manpower Finance en Engineering by Manpower op in Manpower Professional.

related partner content for mobile comes here

Het is de eerste keer sinds de oprichting in 1948 dat Manpower een dermate uitgebreide herstructurering van zijn merk ondergaat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in