Nieuwe merkstrategie Manpower
Uitzendorganisatie Manpower heeft voor de 72 landen van zijn wereldwijde netwerk een nieuwe merkstrategie ontwikkeld. Het bedrijf…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het aantal Manpower-merken is van 200 teruggebracht naar vijf en alle 27.000 medewerkers zijn over de nieuwe strategie geïnformeerd. Met de introductie wil het concern toegerust zijn op ‘de uiteenlopende uitdagingen van een arbeidsmarkt waar schaarste heerst’.
Voortaan vallen deze services in 34 landen onder een overkoepelend merk: Manpower Professional. In Nederland gaan het voormalige Manpower Finance en Engineering by Manpower op in Manpower Professional.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het is de eerste keer sinds de oprichting in 1948 dat Manpower een dermate uitgebreide herstructurering van zijn merk ondergaat.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid