Overslaan en naar de inhoud gaan

Germeraad salesdirecteur Sanoma Uitgevers

Hans Germeraad is bij Sanoma Uitgevers per 1 februari benoemd tot salesdirecteur. Hij krijgt de algehele verantwoordelijkheid voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat binnen Sanoma Uitgevers om een nieuwe functie. Daaronder vallen de salesstrategie, de advertentieomzet, het prijsbeleid en de bewerking van de markt. Germeraad wordt verantwoordelijk voor de salesafdelingen van de verschillende uitgeefgroepen. Ook de afdelingen Key Account Management, Custom Publishing en Sales Advertentie Services vallen onder zijn verantwoordelijkheid. De salesafdelingen blijven functioneel opereren onder de bestaande uitgeefgroepen en afdelingen.

related partner content for mobile comes here

Hans Germeraad was sinds 2005 al op interim-basis actief als adviseur voor Sanoma Uitgevers, de laatste maanden als salesmanager a.i. bij de Uitgeefgroep Vrouwen en Special Interest. Eerder was hij onder meer ceo van The Media Edge EMEA, ceo van Carat (Duitsland en directeur in Nederland). Tot maart vorig jaar leidde hij Verify.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in