Overslaan en naar de inhoud gaan

Playboy Enterprises maakt verlies

Playboy Enterprises, de Amerikaanse uitgever van tijdschrift Playboy, heeft vorig jaar een nettoverlies geleden van 700.000 dollar tegen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het resultaat over 2005 werd gedrukt door een eenmalige last van 19,3 miljoen dollar. Zonder die voorziening voor het herstructureren van de schuld zou Playboy een winst hebben gemaakt van 18,6 miljoen euro, bleek uit dinsdag gepubliceerde cijfers.

related partner content for mobile comes here

Het mediaconcern, dat ook activiteiten heeft op internet, radio en televisie, behaalde vorig jaar een omzet van 338,2 miljoen dollar. Dat is 3 procent meer dan in het voorgaande jaar.

Minder inkomsten uit advertenties en reclame drukten het resultaat bij de uitgeverstak. Dat werd grotendeels opvangen door een sterkere omzetgroei bij de entertainmentdivisie en een toename van de inkomsten uit licentieovereenkomsten (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in