Overslaan en naar de inhoud gaan

Restyling Squeeze magazine, 14 februari in de winkel

Door gastblogger Klaus van den Berg
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hey Big Spender! Na het ter ziele gaan van het mannentijdschrift Man is de strijd om de metrosexuele mannendoelgroep ook losgebarsten op de Nederlandse bladenmarkt. Vorig jaar verscheen de internationale high-brow glossy Fantastic Men vanuit Nederland. Twee maanden geleden verscheen het nieuwe maandblad Winq. De vrouwenglossy Avantgarde plant een eenmalige mannenuitgave als test. Er wordt gefluisterd dat de makers van Miljonair en Jacky met een eigen glamourmannenblad komen.

related partner content for mobile comes here

En ook de tienjarige sQueeze doet met een restyling een gooi naar deze nieuwe mannendoelgroep. De redactie van sQueeze heeft onder aanvoering van Hans Blommaert het mannenblad in een nieuw jasje gestoken. Volgens Blommaert is er véél veranderd aan het uiterlijk van sQueeze: "Het formaat van de pagina's is groter geworden. We hebben gekozen voor een geheel nieuwe vormgeving. Het blad ziet er helderder, strakker en stoerder uit."

De cover van de nieuwe sQueeze ziet veelbelovend uit, maar dat heeft niet alleen met nieuwe vormgeving te maken. Voor de vormgeving tekent Sandor Lubbe, uitgever van het Duitse ZOO magazine en in Nederland bekend van uitgeverij Artview. Hij heeft internationale furore gemaakt met de avantgardistische modeglossy DUTCH magazine. DUTCH werd vanuit Nederland gemaakt en werd gedistribueerd in 35 landen.

Het model dat de omslag ook zo aantrekkelijk maakt is speciaal door sQueeze overgevlogen uit Griekenland. "Dat is Marios Lekkas. Hij behoort tot de top 10 van de meest aantrekkelijke mannen ter wereld. We hebben hem overgevlogen uit Griekenland naar Gent, België. Daar hebben we een fotoshoot met hem gedaan. In de nieuwe sQueeze kun je hem op 14 pagina's bewonderen."

Dat klinkt alvast goed. Maar wat kunnen we nog meer verwachten in de vernieuwde sQueeze? "We gaan van start met de nieuwe rubriek Global Glitterati. Daarin zullen we aandacht besteden aan sterren uit de showbizz. Ook zal er veel aandacht komen voor lichaam en gezondheid in de rubriek Lijf."

Blommaert is ook op zoek gegaan naar de nieuwe showbizzdiva. Hij vroeg zich af wat nu het begrip eigenlijk inhield en waarom juist Willeke Alberti deze titel droeg. Tijdens zijn speurtocht kwam de naam Marga Bult naar boven. "In het vorige nummer van sQueeze schreven we al dat Willeke Alberti not is, en Marga hot. Dat veroorzaakte een relletje in medialand. Myrna Goossen besteedde er in haar programma Aperitivo aandacht aan. Ook kwamen we in Shownieuws. Marga hebben we natuurlijk benaderd. Ze vond het direct hartstikke leuk. We hebben een geweldige fotoshoot met haar gedaan. We hebben haar benoemd tot Absolute Showbizzdiva."

Dit is nog maar een tipje van de sluier. We mogen alvast de nieuwe cover en één van de foto's van Marga laten zien. Wij kijken in ieder geval reikhalzend uit naar de nieuwe sQueeze, die 14 februari in de winkels ligt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in