Overslaan en naar de inhoud gaan

Tesco valt aan met gevulde oorlogskas

Al een paar jaar probeer ik de ontwikkelingen van supermarkt gigant Tesco te volgen. Tesco is een van de meest succesvolle merken in de UK…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naast eten & drinken verkoopt Tesco consumenten ook breedband internet, financiele diensten en consumenten electronica. Dat doet Tesco zo goed, dat 1 op de 8 ponden in de UK door consumenten besteedt, gaat naar de oorlogskas van Tesco!

related partner content for mobile comes here

Wereldwijd bedraagt de omzet van Tesco nu al $ 65 miljard en heeft het concern al 12 vestigingen buiten de UK, o.a. in centraal Europa en Thailand.

Maar daarmee is de honger van Tesco nog niet gestild. De winstgevende gigant heeft recent aangekondigd in 2007 ook te zullen starten in de USA.

Je kunt veel van Tesco zeggen, maar een kruideniersmentaliteit kun je het concern toch onmogelijk verwijten?!

Voor de retailers in ons land, die er nog niet uit zijn, of de investering in hun instore communicatie concept(digitale winkelvloer promotie) wel opweegt tegen de kosten van al dat POP jaarlijkse materiaal heb ik een tip: loop in de UK eens een Tesco binnen, uw antwoord.... hangt aan het plafond.

Mijn bron . Wel even eenmalig registreren, maar zeer de moeite waard!

Wat denkt u? Gaat de operatie van Tesco in de US slagen? Ik lees uw reactie graag!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in