Omzetstijging Interview-NSS 17 procent
Marktonderzoeksbureau Interview-NSS heeft in 2005 de omzet autonoom met 17 procent zien stijgen naar ruim 18 miljoen euro. Het operationeel…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens algemeen directeur Carlo Stokx toont het succes aan dat er in de snel consoliderende markt voor onderzoek voldoende ruimte blijft voor een onafhankelijke speler als Interview-NSS.
Stokx: ’We hebben er in de afgelopen jaren voor gekozen om naast Branding & Media, het terrein waarop de onderneming traditioneel succesvol is, een positie uit te bouwen op het gebied van Contact & Channel Management. Het op dat terrein ontwikkelde portfolio van nieuwe onderzoeksdiensten (die bedrijven helpen om het contact met klanten te verbeteren en rendabeler te maken) is daarbij een belangrijke succesfactor geweest.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ook op het gebied van Branding en Media onderzoek is het bureau in 2005 gegroeid.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid