Overslaan en naar de inhoud gaan

Omzetstijging Interview-NSS 17 procent

Marktonderzoeksbureau Interview-NSS heeft in 2005 de omzet autonoom met 17 procent zien stijgen naar ruim 18 miljoen euro. Het operationeel…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens algemeen directeur Carlo Stokx toont het succes aan dat er in de snel consoliderende markt voor onderzoek voldoende ruimte blijft voor een onafhankelijke speler als Interview-NSS.
Stokx: ’We hebben er in de afgelopen jaren voor gekozen om naast Branding & Media, het terrein waarop de onderneming traditioneel succesvol is, een positie uit te bouwen op het gebied van Contact & Channel Management. Het op dat terrein ontwikkelde portfolio van nieuwe onderzoeksdiensten (die bedrijven helpen om het contact met klanten te verbeteren en rendabeler te maken) is daarbij een belangrijke succesfactor geweest.’

related partner content for mobile comes here

Ook op het gebied van Branding en Media onderzoek is het bureau in 2005 gegroeid.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in