Advertentieverkoop dagbladen stijgt
Dat schrijft Rabo Securities in een rapport op basis van marktonderzoek van Nielsen Media Research. In het derde kwartaal van 2005 nam het advertentievolume nog met 2 procent toe. De landelijke dagbladen zagen het advertentievolume met 7 procent stijgen in het laatste kwartaal van 2005. De regionale kranten boekten een stijging van 15 procent.
Volgens Rabo Securities zijn zulke groeicijfers in 1998 voor het laatst gezien. ‘Deze resultaten ondersteunen onze positieve visie op Wegener (koopadvies, koersdoel 13 euro) en Telegraaf Media Groep (koopadvies, koersdoel 23,50 euro).’
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisIn het vierde kwartaal zagen sinds lange tijd alle advertentiesegmenten een toename van het advertentievolume. Personeelsadvertenties lieten een groeispurt van maar liefst 43 procent zien (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid