Overslaan en naar de inhoud gaan

SP kiest Thonik voor nieuwe huisstijl

Politieke partij SP heeft voor haar nieuwe huisstijl en logo grafisch ontwerpbureau Thonik in de arm genomen. Onder het motto ‘hier is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de nieuwe huisstijl benadrukt Thonik de koers die de SP de afgelopen jaren heeft ontwikkeld: niet langer een kleine verzetspartij, maar een 'constructieve en zelfbewuste partij, die zijn activistische verleden koestert'.
Thonik onderstreept het belang en de herkenbaarheid van de SP als derde partij van Nederland door de letters nadrukkelijk tot logo te verheffen. De van oudsher aan de SP gekoppelde tomaat behoudt een prominente plaats, maar is uitgegroeid tot een krachtig symbool, dat als uitroepteken achter de letters vast onderdeel is van het logo.

related partner content for mobile comes here

Met de nieuwe huisstijl kiest de SP voor een nieuwe wijze van communiceren. Ook de heeft (vanaf zaterdag) een metamorfose ondergaan en bevat een viral movie. Deze videoboodschap kan door alle 50.000 leden vanaf de website naar vrienden, kennissen en familieleden worden gestuurd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in