Overslaan en naar de inhoud gaan

AKO-medewerkers: Quest beste tijdschrift

Quest is AKO Tijdschrift van het Jaar, gevolgd door Happinez en Glamour. Dat bleek gisteren tijdens de AKO Boek & Tijdschrift van het Jaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is voor de eerste keer dat de winkelketen AKO een landelijke verkiezing heeft georganiseerd voor het Boek en Tijdschrift van het Jaar 2005. Alle medewerkers van AKO filialen door het hele land hebben per vestiging hun stemmen uitgebracht op de shortlist van zes genomineerde boeken en tijdschriften.
Quest is winnaar met 34 procent van de stemmen, Happinez kreeg 26 procent, gevolgd door Glamour met 24 procent. Andere tijdschriften op de shortlist 2005 waren Linda, Stars en Red.

related partner content for mobile comes here

Boek van het Jaar werd Da Vinci code van Dan Brown. Aan de uitgevers van de winnende titels is een hoofdprijs overhandigd tvan 5000 euro waarmee een gezamelijke promotie zal worden ontwikkeld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in