Overslaan en naar de inhoud gaan

24 uurs zender voor goede doelen

Goede doelen marketeer en keurmerk-afgever Fair Sales ondersteunt samen met mediapartner Your Channels TV de nieuwe zender ‘Goede…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe zender wil 24 uur per dag zeven dagen per week ‘informatieve en positieve’ televisie bieden over Goede Doelen. De programmering bestaat uit documentaires van goede doelen, promo’s van goede doelen en tv-commercials.

related partner content for mobile comes here

Goede doelen kunnen gratis zendtijd krijgen bij Goede Doelen TV. Bedrijven kunnen volgens Fair Sales hun maatschappelijke betrokkenheid etaleren door te adverteren op de zender. Als zij geen tv-commercial voor handen hebben, kunnen ze die door Fair Sales laten maken. Ook biedt de goede doelen marketeer de mogelijkheid een goede doelen docu te 'adopteren' ofwel te sponsoren.

‘Goede Doelen TV’ is het tweede kwartaal van 2006 te zien in het verspreidingsgebied van kabelmaatschappij CaiW. Deze regio heeft 96.000 huishoudens (circa 210.000 inwoners) In de loop van 2006 is ‘Goede Doelen TV’ via steeds meer kabelmaatschappijen te ontvangen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in