Overslaan en naar de inhoud gaan

Game voor PR-talent

Voor het eerst in Nederland: een professional game voor communicatietalent. Samen met communicatiebureau Van Hulzen daagt Communicatie jong…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Communicatieprofessionals kunnen zich als team inschrijven. Met collega's op de afdeling, in gelegenheidsverband of als bureau. De game loopt parallel aan de talentenprijs die Van Hulzen al ruim tien jaar onder studenten organiseert.

related partner content for mobile comes here

Opdrachtgever is de stichting Dance4Life: een internationaal dansevenement waarbij jongeren het heft zelf in handen nemen in de strijd tegen aids. De doelgroep van Dance4Life - jongeren tussen de 15 en 24 jaar - is moeilijk te involveren. De opdracht luidt dan ook om Dance4Life sterker te positioneren als dé organisatie die jongeren bewust maakt van de aidsproblematiek. Van de teams worden innovatieve voorstellen verwacht. Daarnaast moet elk team een plan opstellen om de communicatie in geval van een crisis rond het dance-event te stroomlijnen. De beste vier teams worden uitgenodigd om deel te nemen aan een crisissimulatie.De inschrijving sluit op 14 februari. De plannen moeten uiterlijk 20 maart worden ingediend.

Meer informatie: zie .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in