Overslaan en naar de inhoud gaan

Hier?

De nieuwe campagne gezien voor het Klimaatprobleem? In plaats van over smeltende ijskappen en verwarde trekvogels te praten als…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe campagne gezien voor het Klimaatprobleem? In plaats van over smeltende ijskappen en verwarde trekvogels te praten als een soort ‘ver-van-m’n-bedshow’, gaat het over wat de betrokken burger hier kan doen: thuis, in de supermarkt, op het werk. Vandaar de naam ‘Hier’ voor de campagne. Een goed initiatief en een goede strategie. Alleen jammer dat de uitvoering (tot nu toe) zo beroerd is. Totaal vrijblijvende beelden. En zo te zien begrepen de modellen zelf ook niet zo goed waar het over ging. Er sprak geen noodzaak uit. En daar gaat het tenslotte om. Zou de oorzaak kunnen zijn dat er 40 verschillende doelen achter zitten? Met als gevolg een compromis-monster?

related partner content for mobile comes here

Overigens ben ik van mening dat er een ‘Daar’ campagne moet komen. Hierbij doe ik daar een oproep voor. Iedereen die geïnteresseerd is kan contact opnemen via mijn website.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in