Overslaan en naar de inhoud gaan

Lenthe Publishers initieert Sponsorhuis

Lenthe Publishers lanceert met het Sponsorhuis een nieuw netwerk voor sponsorprofessionals.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het wil een kennisplatform zijn op het gebied van Sponsoring en Merkbeleving voor adverteerders, adviseurs, wetenschappers en rechthebbenden. Het Sponsorhuis beoogt hiermee professionalisering van het sponsorvak en bestendiging van haar plaats binnen de geïntegreerde marketingcommunicatie. Het lidmaatschap van het Sponsorhuis staat open voor iedereen die professioneel geïnteresseerd is in het vakgebied sponsoring en merkbeleving. De Raad van Advies van het Sponsorhuis bestaat uit: Michael Amiabel (Performance Worldwide), Vincent Pijpers (Rabobank Nederland), Kim Dingler (THEY), Antonie van Schendel/Brand Experience Company), Alexander de Bruin (Rabobank Nederland), Ingrid Oudejans (Rights To Create), Carlie Janszen (Rotterdam Marketing), Joep Verboeket (ING Group) en Huib de Vries (Volvo Cars Nederland).

related partner content for mobile comes here

Op 28 maart 2006 organiseert het Sponsorhuis haar startbijeenkomst bij NOC-NSF op Congrescentrum Papendal, over 'Sponsoring en Merkbeleving op de winkelvloer, de Olympische Spelen in de supermarkt'. Sprekers zijn onder anderen Ed Verheijen (Chef de Mission NOC-NSF), Nathalie Smeeman en Kees Sijbesma (NOC-NSF), Harry Dekker (Unilever) en Prof. dr. Fred van Raaij (Universiteit van Tilburg).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in