Lenthe Publishers initieert Sponsorhuis
Het Sponsorhuis wil een kennisplatform zijn op het gebied van Sponsoring en Merkbeleving voor adverteerders, adviseurs, wetenschappers en rechthebbenden. Het Sponsorhuis beoogt hiermee professionalisering van het sponsorvak en bestendiging van haar plaats binnen de geïntegreerde marketingcommunicatie. Het lidmaatschap van het Sponsorhuis staat open voor iedereen die professioneel geïnteresseerd is in het vakgebied sponsoring en merkbeleving. De Raad van Advies van het Sponsorhuis bestaat uit: Michael Amiabel (Performance Worldwide), Vincent Pijpers (Rabobank Nederland), Kim Dingler (THEY), Antonie van Schendel/Brand Experience Company), Alexander de Bruin (Rabobank Nederland), Ingrid Oudejans (Rights To Create), Carlie Janszen (Rotterdam Marketing), Joep Verboeket (ING Group) en Huib de Vries (Volvo Cars Nederland).
Op 28 maart 2006 organiseert het Sponsorhuis haar startbijeenkomst bij NOC-NSF op Congrescentrum Papendal, over 'Sponsoring en Merkbeleving op de winkelvloer, de Olympische Spelen in de supermarkt'. Sprekers zijn onder anderen Ed Verheijen (Chef de Mission NOC-NSF), Nathalie Smeeman en Kees Sijbesma (NOC-NSF), Harry Dekker (Unilever) en Prof. dr. Fred van Raaij (Universiteit van Tilburg).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid