Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN met campagne beeldbellen

KPN introduceert vanaf vandaag een nieuwe campagne om te laten zien dat beeldbellen waarde toevoegt aan communicatie via je mobiel.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met beeldbellen komt KPN met ‘een nieuwe, rijkere en persoonlijkere manier van communiceren, die inspeelt op een behoefte om direct, dingen live aan elkaar te laten zien en met elkaar te delen’, zo omschrijft het concern de nieuwe dienst.

related partner content for mobile comes here

Beeldbellen is mogelijk van mobiel naar mobiel, mobiel naar beeldbeltelefoon of mobiel naar pc. Om beeldbellen van een mobiele telefoon met een beeldbellen geschikte pc mogelijk te maken, stelt KPN de benodigde voor de pc gratis ter beschikking.

In de campagne 'deel je speciale momenten met beeldbellen van KPN' laat KPN ervaren dat beeldbellen naast leuk, ook nuttig kan zijn. De campagne loopt tot 30 april 2006 en is gemaakt door Lowe. Er worden tv, print en abri’s ingezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in