Klachtensite en klachtenlijn van start
Op Klachtencentrale.nl kunnen consumenten een klacht plaatsen die automatisch wordt doorgestuurd naar het betreffende bedrijf. Dat wordt vervolgens uitgenodigd te reageren.
De afhandeling van de klacht loopt via de site, maar is onzichtbaar voor derden. De privacy wordt op die manier gewaarborgd, aldus de initiatiefnemers van de site.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Vanaf woensdag kunnen consumenten voor vragen en klachten over telefonische verkoop terecht op telefoonnummer 0900‒2442442. Deze Consumentenlijn Telemarketing moet de consument duidelijkheid verschaffen over de spelregels rondom telefonische verkoop en marketing. Ook kan men er terecht voor klachten en opmerkingen over bedrijven die zich niet aan die spelregels houden. De Consumentenlijn zoekt vervolgens contact met die bedrijven en spreekt ze zonodig aan op hun gedrag.
De Consumentenlijn Telemarketing is een initiatief van het Nederlandse bedrijfsleven en de Werkgeversvereniging Callcenters (WGCC).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid