Olympische Sponsorspelen


Door gastblogger Jeroen Mirck (Adformatie)
Het is zover: de Olympische Winterspelen beginnen dit weekend. Goed, het is het WK voetbal niet, maar menig sportliefhebber zit inmiddels met de billen samengeknepen. En zo ook menig sponsor. Want onze jongens en meisjes hebben in het voorseizoen niet allemaal even consistent gepresteerd. Er werden wereldrecords geschaatst door Sven Kramer en Carl Verheijen, maar er was ook de diepe dip van Erben Wennemars, die eerst in conflict raakte met coach Jac Orie en vervolgens het WK sprint misliep. En laat die Wennemars nou net het uithangbord zijn van de twee meest actieve sponsoren: Randstad en Unilever.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKunnen we 'Snelle Wenne' nu al afschrijven? Dat is het klassieke negativisme van de Hollander. Want wonnen Ids Postma (1998) en Gerard van Velde (2002) niet ook goud toen iedereen al de hoop in hen had laten varen? Inderdaad, allebei op de 1000 meter. Laat dat dan maar ook Erbens afstand zijn. Dan kunnen Robijntje en Randstad blijven lachen.
Medailles zijn ook belangrijk voor de glimlach op het gezicht van biergigant Heineken. Zonder huldigingen wordt het namelijk akelig stil in het Holland House, dat met zijn 3000 vierkante meters het grootste sponsorhuis in Turijn is. Menig sponsorhart zal dus sneller kloppen als de komende weken Bob het opneemt tegen Chad, Jan tegen Shani, en Erben tegen Jeremy. Wedstrijdtip: vooral niet bloggen!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid