Overslaan en naar de inhoud gaan

Planet en Primafoon op de schopstoel

Hoe lang nog mogen de merken Primafoon en Planet blijven bestaan van KPN? Vanmorgen bevestigde KPN met de cijfers over het vierde kwartaal…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoe lang nog mogen de merken Primafoon en Planet blijven bestaan van KPN? Vanmorgen bevestigde KPN dat het merkenbeleid nog eens kritisch tegen het licht wordt gehouden. Eerder al deden daarover in onder meer Adformatie geruchten de ronde.

related partner content for mobile comes here

Letterlijk staat er: "KPN zal in de loop van 2006 bepaalde elementen van zijn merkportfolio herstructureren, wat onder anderen de merken 'Primafoon' en 'Planet' zal raken."

(Google geeft nog de url uit een ver verleden met PTT Telecom is de winkelketen die, zeker na de overname van de Kral-keten, veel meer een multimediaverkoper zal moeten worden. De term Primafoon is uit de tijd en daarvoor komt vast een flitsende naam terug.

Eenvoudig zal dat niet zijn, want KPN wil ook graag haar hoofdmerk 'KPN' steeds meer laten klinken. En verzin eens een flitsende winkelnaam met daarin KPN?

KPN zegt nog geen definitief besluit te hebben genomen, evenmin over en , de providers. KPN flirt inmiddels uitgebreid met KPN Internet, de eigen provider zonder poespas die met het InternetPlusBellen nog meer cachet krijgt. En dan komt nu ook er nog bij, inclusief directe distributie van .

Planet is, zo bleek nog met de winst van de Gouden Loekie recent, een sterk merk. Het staat zowel voor de provider van toegang als voor het portaal. Opdoeken dus? KPN wikt en weegt, zei bestuursvoorzitter Ad Scheepbouwer vanmorgen. Het merkenbeleid moet op de schop...want we bevinden ons in een convergerende multiplay wereld."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in