Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo, zet dat maar op een tegel

Heb jij moderne, oubollige, spitsvondige, zinnige en onzinnige wijsheden die je wilt delen met je vakbroeders en durf jij de strijd aan?…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Heb jij moderne, oubollige, spitsvondige, zinnige en onzinnige wijsheden die je wilt delen met je vakbroeders en durf jij de strijd aan? Doe dan mee aan de .

related partner content for mobile comes here

Deze wedstrijd, georganiseerd door S&H Productfulfilment uit Moerdijk, heeft als doel pr te genereren, dus leek het me een leuk idee ze hier een handje mee te helpen.

Naast de onmetelijke eer ligt er voor de winnaar een uitgave en verspreiding van zijn of haar tegel in een oplage van 5000 stuks in het verschiet.

Iedereen die zijn wijsheid over fulfilment, DM, marketing of communicatie graag wil delen, kan zijn spreuk aanmelden voor de .

Na goedkeuring door het tegelteam wordt de spreuk geplaatst en kan de wedstrijd beginnen. Om te winnen moet jouw statement zoveel mogelijk stemmen krijgen. Bezoekers kunnen in de Hall of Fame aangeven welke tegel zij 'top' en welke zij 'flop' vinden. Kies voor top de spijker en hang het tegeltje hoger in de lijst, voor flop sla je met het hamertje het tegeltje stuk, waarna hij zakt in de lijst.

Inmiddels hebben 30 vakbroeders hun wijsheid aangemeld, maar is er nog niet heel veel gestemd. Tijd voor Molblog-bezoekers om eens een kijkje te gaan nemen?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in