Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking mediabureaus en narrowcasters

Mediabureaus en exploitanten van narrowcastingkanalen hebben donderdag de eerste stap gezet om te komen tot een Joint Industry Committee,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op initiatief van Kobalt en de door EZ gesteunde innovatiestichting Syntens kwamen betrokkenen donderdag bijeen in het KvK-kantoor naast Amsterdam CS, waar onder leiding van UvA-hoogleraar Peter Neijens werd gedebatteerd over de wijze waarop narrowcasting beter toegankelijk kan worden voor mediabureaus en adverteerders. Hier werd de intentie uitgesproken om een platform op te richten waarin exploitanten en mediabureaus zitting hebben. Eind maart volgt een vervolgmeeting.

related partner content for mobile comes here

Adverteerdersbond BVA liet bij monde van Beer Flik weten dat zij in principe niet participeert, omdat er ook individuele exploitanten in het platform gaan zitten. BVA praat momenteel met instore-organisatie Popai, dat binnenkort een Amerikaans onderzoek naar onder meer narrowcasting wereldwijd wil gaan uitrollen. Popai en Kobalt zitten niet op één lijn wat betreft de wijze waarop narrowcasting gemeten zou moeten worden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in