Samenwerking mediabureaus en narrowcasters
Op initiatief van Kobalt en de door EZ gesteunde innovatiestichting Syntens kwamen betrokkenen donderdag bijeen in het KvK-kantoor naast Amsterdam CS, waar onder leiding van UvA-hoogleraar Peter Neijens werd gedebatteerd over de wijze waarop narrowcasting beter toegankelijk kan worden voor mediabureaus en adverteerders. Hier werd de intentie uitgesproken om een platform op te richten waarin exploitanten en mediabureaus zitting hebben. Eind maart volgt een vervolgmeeting.
Adverteerdersbond BVA liet bij monde van Beer Flik weten dat zij in principe niet participeert, omdat er ook individuele exploitanten in het platform gaan zitten. BVA praat momenteel met instore-organisatie Popai, dat binnenkort een Amerikaans onderzoek naar onder meer narrowcasting wereldwijd wil gaan uitrollen. Popai en Kobalt zitten niet op één lijn wat betreft de wijze waarop narrowcasting gemeten zou moeten worden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid