
52 weken genieten wil inspelen op ‘de behoefte onder Nederlanders aan objectieve suggesties voor een bijzondere vrijetijdsbesteding dicht bij huis’. Het eerste nummer met het thema ‘Logeren etc.’ biedt een overzicht van hotels en B&B’s in Nederland en België.
Hierna verschijnen nog vier themanummers: België (citytrips, restaurants, weekendjes weg en andere leuke adressen), Zeeland (alles over de zonnigste provincie van Nederland), Eindeloze Weekenden (eropuit naar Europese steden en Hollandse dorpjes) en Eten etc. (culinair genieten het hele jaar door).
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensHet eerste nummer van 52 weken genieten wordt binnen Nederland uitgezet in een oplage van ongeveer 50.000 exemplaren. Doelstelling is om er hiervan minstens 25.000 te verkopen. De ontwikkeling en introductie van 52 weken genieten werd begeleid door The Targeteers, bureau voor adverteerders en uitgeverijen met een kleine beurs.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee