Overslaan en naar de inhoud gaan

Robeco hoofdsponsor Film Festival Rotterdam

Het International Film Festival Rotterdam (IFFR), dat vanavond de opening beleeft van zijn 35ste editie, heeft in Robeco een nieuwe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het beleggingsfonds steekt 135.000 euro in het festival en draagt verder bij aan gezamenlijke campagnes en acties. Zo hoopt het via het filmevenement een nieuw publiek te interesseren voor opkomende beleggingsmarkten, zegt festivaldirecteur Sandra den Hamer.

related partner content for mobile comes here

'Wij vertonen veel films uit landen als Taiwan, Brazilië en India. Robeco belegt in deze zogenaamde 'emerging markets'. Met onze films vullen we als het ware het culturele plaatje in bij de financiële presentaties van het fonds', aldus Den Hamer.
Thijmen Jacobse, manager business events en sponsoring van Robeco, stelt dat haar klanten ‘bovengemiddeld 'film minded'’ zijn. 'Bovendien is dit een evenement in ons eigen Rotterdam. Het festival heeft de allure en omvang die passen bij onze internationale ambitie.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in