
De populariteit van de weblog als (persoonlijke) uitlaatklep is in 2005 tot ongekende hoogte gestegen. Maar volgens velen wordt 2006 het jaar van de videocontent. Dus waar blijven de online talkshows?
Met de penetratie van breedband is de vlog (of videolog, vodcast of videopodcast) als rijkere vorm van de weblog bezig aan een gestage opmars.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeIn de VS posten consumenten en mass videocontent op populaire sites als Youtube of Free Video Blog. En ook de media ontdekken deze manier van publiceren zoals bijvoorbeeld Het luie oog van de volkskrant.
Maar waar blijven de persoonlijke talkshows van (Nederlandse) marketeers, politici of columnisten. Wordt het initiatief van Pitchtalk een trend in 2006 of blijft deze vorm van publiceren voorbehouden aan enthousiaste consumenten zoals Gary Brolsma die met zijn Numa Numa song wereldberoemd werd?
Iemand interessante initiatieven die we moeten kennen? Post ze hieronder!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee