Overslaan en naar de inhoud gaan

2006: jaar van de online talkshows (?)

Door gastblogger Dick Buschman van ACHTUNG:
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De populariteit van de weblog als (persoonlijke) uitlaatklep is in 2005 tot ongekende hoogte gestegen. Maar volgens velen wordt 2006 het jaar van de videocontent. Dus waar blijven de online talkshows?

related partner content for mobile comes here

Met de penetratie van breedband is de (of videolog, vodcast of videopodcast) als rijkere vorm van de weblog bezig aan een gestage opmars.

In de VS posten consumenten en mass videocontent op populaire sites als of . En ook de media ontdekken deze manier van publiceren zoals bijvoorbeeld van de volkskrant.

Maar waar blijven de persoonlijke talkshows van (Nederlandse) marketeers, politici of columnisten. Wordt het initiatief van een trend in 2006 of blijft deze vorm van publiceren voorbehouden aan enthousiaste consumenten zoals Gary Brolsma die met zijn wereldberoemd werd?

Iemand interessante initiatieven die we moeten kennen? Post ze hieronder!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in