Overslaan en naar de inhoud gaan

Borstbeelden wint MC Communicatieprijs

Het fotoboek 'Borstbeelden' met foto's van vrouwen die behandeld zijn voor borstkanker, is bekroond met de Medisch Contact…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het boek staan gestileerde foto's van vrouwen tussen de dertig en de tachtig, die na een borstsparende operatie voor een reconstructie hebben gekozen, of juist voor een borstamputatie. Het 'Pijnpaspoort voor kinderen' en de 'Wegwijzer voor medische websites' wonnen respectievelijk de tweede en de derde prijs. De jury bestond onder andere uit de directeur van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF), de vice-voorzitter van de LHV, de voorzitter van de Orde van Medisch Specialisten en hoofdredacteur van Medisch Contact Ben Crul.

related partner content for mobile comes here

Borstbeelden werd door de jury gewaardeerd als een “zeer bruikbaar en nuttig hulpmiddel voor patiënten die al te maken krijgen met allerlei onzekerheden ten aanzien van hun toekomst, waarbij het effect op het uiterlijk vaak onderbelicht blijft.”? De bezoekers van de website van Medisch Contact zitten op één lijn met de jury. Ook zij verkozen het fotoboek met 10.300 stemmen tot winnaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in