Overslaan en naar de inhoud gaan

Blogads werken!

Interessante discussies op het weblog van Burson Marsteller in de VS. Goed weblog ook, voor iedereen die wat meer wil weten over bloggen,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Amerikaans onderzoek van BlogAds, een netwerk van bloggers die niet tegen blogadvertenties zijn en marketeers ondersteunen bij het effectief inzetten van adverenties in blogs, zijn bloggers over het algemeen hoog opgeleid en ze verdienen ook heel aardig. 43 procent heeft een inkomen boven de 90.000 dollar. Meer cijfers: 50 miljoen Amerikanen, 30 procent van alle internetgerbuikers, bezochten in het eerste kwartaal van 2005 een weblog. Bloggers bezoeken 77 procent meer pagina's dan de niet-bloggende internetters. Maar zie hieronder een samenvatting. Kijk op voor het hele bericht.

related partner content for mobile comes here

Blog readers spend more time and money online than their counterparts. Fifty million Americans, or 30 percent of all American Internet users, visited a blog in the first quarter of 2005, according to a report. The report also found that a given blog reader viewed 77 percent more pages than an Internet user who doesn't read blogs (16,000 versus 9,000 for the quarter) and spent an average of 23 hours online per week, compared to the typical Web user's average of 13 hours. The way blogs draw intensive Internet users have made them attractive to marketers. Blogs serve as a hub for niche influencers and opinion-makers whose loyal readers are also smart and savvy consumers. According to a survey by - a network of bloggers who accept advertising and help marketers advertise successfully on blogs - blog readers tend to be well-educated, high-income people who are very active online-- 43% have annual household incomes over $90,000. Furthermore, blog readers talk to each other and their friends about what they read and see on blogs. As the recent Burson-Marsteller study about online opinion leaders shows, after a positive experience, majority of tech-fluential bloggers (84%) like to email or forward the information. Likewise, more than three-quarters (79%) like to share negative experiences by emailing or forwarding the information.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in