Overslaan en naar de inhoud gaan

Selmore-campagne ‘4pack’ Coca-Cola

Met een nieuwe reclamecampagne gaat Coca-Cola Nederland de gisteren aangekondigde verpakkingsinnovaties communiceren. De eerste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Met de nieuwe flessen kunnen we de consumentendoelgroep veel meer gaan segmenteren, terwijl het voorheen meer “one size fits all” was’, zegt marketingmanager Roland Palmer tegen Adformatie.

related partner content for mobile comes here

Coca-Cola kan de flesvorm aanpassen, omdat de hervulverplichting voor frisdranken per 1 januari door de overheid is opgeheven. De ‘4pack’ is een pakketje van vier 1,5-literflessen, verpakt in plastic met een handvat bovenop. ‘Moeders met drie kinderen helpen we juist met zo’n makkelijk draagbare 4pack’, aldus Palmer. ‘Ook denken we erover om te gaan segmenteren op supermarkttype, door servicesupers anders te bedienen dan soft discounters.’

De nieuwe flessen liggen vanaf 30 januari in de winkel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in