Selmore-campagne ‘4pack’ Coca-Cola
Met een nieuwe reclamecampagne gaat Coca-Cola Nederland de gisteren aangekondigde verpakkingsinnovaties communiceren. De eerste…
‘Met de nieuwe flessen kunnen we de consumentendoelgroep veel meer gaan segmenteren, terwijl het voorheen meer “one size fits all” was’, zegt marketingmanager Roland Palmer tegen Adformatie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Coca-Cola kan de flesvorm aanpassen, omdat de hervulverplichting voor frisdranken per 1 januari door de overheid is opgeheven. De ‘4pack’ is een pakketje van vier 1,5-literflessen, verpakt in plastic met een handvat bovenop. ‘Moeders met drie kinderen helpen we juist met zo’n makkelijk draagbare 4pack’, aldus Palmer. ‘Ook denken we erover om te gaan segmenteren op supermarkttype, door servicesupers anders te bedienen dan soft discounters.’
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe nieuwe flessen liggen vanaf 30 januari in de winkel.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid