
‘Met de nieuwe flessen kunnen we de consumentendoelgroep veel meer gaan segmenteren, terwijl het voorheen meer “one size fits all” was’, zegt marketingmanager Roland Palmer tegen Adformatie.
Coca-Cola kan de flesvorm aanpassen, omdat de hervulverplichting voor frisdranken per 1 januari door de overheid is opgeheven. De ‘4pack’ is een pakketje van vier 1,5-literflessen, verpakt in plastic met een handvat bovenop. ‘Moeders met drie kinderen helpen we juist met zo’n makkelijk draagbare 4pack’, aldus Palmer. ‘Ook denken we erover om te gaan segmenteren op supermarkttype, door servicesupers anders te bedienen dan soft discounters.’
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBDe nieuwe flessen liggen vanaf 30 januari in de winkel.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee