Overslaan en naar de inhoud gaan

Van der Laan: CMC betrekken bij beleid

Staatssecretaris Medy van der Laan heeft toegezegd het CMC (Centrum voor Merk en Communcatie) waar mogelijk vooraf te betrekken bij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat liet ze afgelopen week weten in een gesprek tussen vertegenwoordigers van het ministerie van OCW en afgevaardigden uit de communicatiebranche. Naast CMC-voorzitter Hans Hillen waren bij dit gesprek Hertberth Samsom (voorzitter van Vea en bestuurslid van CMC), Pim Slierings (bestuurslid BVA), Liesbeth Hop (ReklameRakkers) en Lodewijk van Noort (kennismanager CMC/GVR) aanwezig.

related partner content for mobile comes here

Van der Laan wil nauw contact onderhouden met het CMC over de ontwikkelingen omtrent de hervormingen van de Publieke Omroep en reclame op de publieke zenders.

Verder werd onder meer gesproken over het verbod jeugdreclame bij de Publieke Omroep, nieuwe regelgeving in verband met ontwikkelingen op het gebied van narrow casting en level play, de positie van de Stichting Reclame Code binnen Consumenten Autoriteit en subsidie van de Stichting ReklameRakkers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in