Van der Laan: CMC betrekken bij beleid


Dat liet ze afgelopen week weten in een gesprek tussen vertegenwoordigers van het ministerie van OCW en afgevaardigden uit de communicatiebranche. Naast CMC-voorzitter Hans Hillen waren bij dit gesprek Hertberth Samsom (voorzitter van Vea en bestuurslid van CMC), Pim Slierings (bestuurslid BVA), Liesbeth Hop (ReklameRakkers) en Lodewijk van Noort (kennismanager CMC/GVR) aanwezig.
Van der Laan wil nauw contact onderhouden met het CMC over de ontwikkelingen omtrent de hervormingen van de Publieke Omroep en reclame op de publieke zenders.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVerder werd onder meer gesproken over het verbod jeugdreclame bij de Publieke Omroep, nieuwe regelgeving in verband met ontwikkelingen op het gebied van narrow casting en level play, de positie van de Stichting Reclame Code binnen Consumenten Autoriteit en subsidie van de Stichting ReklameRakkers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid