Overslaan en naar de inhoud gaan

Rotterdam krijgt chief marketing officer

Burgemeester Opstelten van Rotterdam heeft gisteren Mai Elmar gepresenteerd als chief marketing officer (CMO) van de stad. Zij moet de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau voor de economische ontwikkeling van de stad kwam met het initiatief voor de benoeming van een dergelijke functionaris om de waarde van het 'merk' Rotterdam te laten stijgen. Onder anderen Jorien Van den Herik, voorzitter van voetbalclub Feyenoord, en Jos van der Vegt, de directeur van Ahoy' praatten over de invulling en de keuze mee.

related partner content for mobile comes here

De 51-jarige Elmar, geboren in België en met de Noorse nationaliteit, is directeur van Cruiseport Rotterdam, onderdeel van het Havenbedrijf Rotterdam. Ze werd vorig jaar uitgeroepen tot de eerste vrouwelijke 'Havenman van het Jaar'. Ook kreeg zij van de gemeente Rotterdam de Wolfert van Borselen penning, een prijs voor leidinggevenden die zich hebben ingezet ten behoeve van de Rotterdamse samenleving.

Elmar begint volgende maand met haar werk. Eind maart presenteert zij haar marketingstrategie, waarmee zij de investeringen in de stad omhoog moet brengen (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in