Overslaan en naar de inhoud gaan

H6?

Er is een nieuwe gedragscode voor promotionele kansspelen. Of het hiermee te maken heeft weet ik niet, maar ik zag net op RTL4 het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er is een voor promotionele kansspelen. Of het hiermee te maken heeft weet ik niet, maar ik zag net op RTL4 het programma en ze hadden nieuwe spelletjes. Snelsnelsnel raden, niet te lang meer bellen en veel kleine(re) prijzen. Ik nam de proef op de som en deed, in gedachte, mee:

related partner content for mobile comes here

Tip 1: Bier
Tip 2: H6
Tip 3: Rachel

De mooie dame bleef het herhalen: "Bier, 'ha zes' en Rachel" maar ik kwam er niet op. Gelukkig hoefde ik niet lang in spanning te zitten. Want bij de nieuwe belspelletjes moet het allemaal wat sneller gaan dus. De consument mag niet meer, letterlijk en figuurlijk, aan het lijntje gehouden worden. Na een paar minuten hoorde ik dus dat het om André Hazes ging, hoe kom je erop!

Op naar het volgende spelletje, ik ga het weer proberen. En kan iemand me daarna uitleggen waarom, ondanks de nieuwe regels, dit soort TV toch nog steeds mag?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in