UPC: colportage gaat wel door
UPC belde op. Molblog citeerde de Volkskrant, netjes met bronvermelding, blijkt het bericht niet te kloppen. UPC zegt gewoon door te gaan…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
UPC belde op. Molblog citeerde de Volkskrant, netjes met bronvermelding, blijkt het bericht niet te kloppen. UPC zegt gewoon door te gaan met aanbellen bij abonnees met de digitale decoder. De consumentenbond houdt de vinger aan de pols van deze marketingmethode, vindt deze niet fraai, maar billijkt haar zolang er niet te veel klachten komen. De Volkskrant zal rectificeren, zegt UPC. Wij doen dat bij deze.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid