Overslaan en naar de inhoud gaan

Was 2005 een goed jaar voor marketing?

De laatste poll van dit jaar. Laten we eens terugkijken. Er is veel gebeurd in 2005. Internet brak echt door, qua belangstelling, maar ook…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Laten we de zaak marketing-wise nog eens bezien: was 2005 een goed jaar voor marketing?

related partner content for mobile comes here

Marges stonden verder onder druk! Veel getwijfel over wat nog werkt en wat niet! Maar ook: nieuwe middelen, nieuwe kansen!

Stem! (links onder)

De vorige poll over Unilever en de levering aan Aldi kreeg veel stemmen: 123 stuks. 62 procent van de marketeers vindt dat Unilever gewoon aan Aldi moet leveren. Het is verbazingwekkend dat er nog een groep van 38 procent is die vindt dat Unilever niet mag leveren.

Of zijn dat allemaal retailers die tegen gestemd hebben?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in