Was 2005 een goed jaar voor marketing?
De laatste poll van dit jaar. Laten we eens terugkijken. Er is veel gebeurd in 2005. Internet brak echt door, qua belangstelling, maar ook…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Laten we de zaak marketing-wise nog eens bezien: was 2005 een goed jaar voor marketing?
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Marges stonden verder onder druk! Veel getwijfel over wat nog werkt en wat niet! Maar ook: nieuwe middelen, nieuwe kansen!
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSStem! (links onder)
De vorige poll over Unilever en de levering aan Aldi kreeg veel stemmen: 123 stuks. 62 procent van de marketeers vindt dat Unilever gewoon aan Aldi moet leveren. Het is verbazingwekkend dat er nog een groep van 38 procent is die vindt dat Unilever niet mag leveren.
Of zijn dat allemaal retailers die tegen gestemd hebben?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid