Overslaan en naar de inhoud gaan

To Buzz or Not to Buzz

Terwijl jurylid Marco van MarketingFacts waarschijnlijk nog slaapt, hebben wij al de top 20 nominaties van de BuzzAward, de prijs voor het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Terwijl jurylid Marco van waarschijnlijk nog slaapt, hebben wij al de top 20 nominaties van de , de prijs voor het meest buzzable product van 2005.

related partner content for mobile comes here

De afgelopen week bracht de jury bijna 900 nominaties terug tot een waarop we nu kunnen gaan stemmen. Opvallend is dat er ook productintroducties van 2004 (en eerder) bij zitten. Blijkbaar kun je dus ook nog 'buzzable' zijn als je product al wat ouder is. De Postbankpas is daar natuurlijk een goed voorbeeld van.

De jury stelde de volgende Top 20 samen:
Beertender
Hi blingbling
Blackberry
Hyves
Boer zoekt Vrouw
iPod
Da Vinci Code
Linda
Geenstijl.nl
Postbankpas
Google
PSPlaystation
GTA: Andreas
Skype
H&M/McCartney
Talpa
Habbo hotel
Tom Tom
Harry Potter, De Halfbloed Prins
Xbox 360

Mijn favorieten zijn de Postbankpas, H&M, Hi en Geenstijl. En de uwe?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in