Overslaan en naar de inhoud gaan

Beter goed gejat...

Vanaf aanstaande zaterdag komt de Telegraaf met een nieuwe bijlage; Vrouw. Dat kon best wel eens iets worden. En ik ben dus heel benieuwd,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf aanstaande zaterdag komt de Telegraaf met een nieuwe bijlage;

related partner content for mobile comes here

Om Vrouw wat extra aandacht te geven draait er een commercial op TV. En soms wordt de Telegraaf (en andere media) 'copy-paste-journalistiek' verweten. Maar 'copy-paste' is volgens mij ook bekend bij het reclamebureau. Want voor de nieuwe commercial geldt: Beter goed gejat dan slecht bedacht.

Zie het briljante YouTube succes van ; 'Noah takes a photo of himself every day for 6 years'. Al weer een tijdje oud en meer dan 5 miljoen keer bekeken. En waarschijnlijk ook door het reclameteam van de Telegraaf.

Want de nieuwe commercial van Vrouw. Met dank aan Zakalwe voor de directe link.

Zoek vervolgens de 10 verschillen. Zelfs het deuntje lijkt erop! Maar ja, het blijft best goed. Klopt dat spreekwoord toch. Nu maar wachten op het blad. Met hopelijk veel originele en 'eigen' content.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in