Overslaan en naar de inhoud gaan

Bavaria probeert een nieuw bier

Bavaria introduceert onder de naam Swinckels' Volmaakt een nieuw bier voor in het koelvak van de supermarkt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bavaria introduceert onder de naam een nieuw bier voor in het koelvak van de supermarkt.

related partner content for mobile comes here

De brouwer gaat de pils via koelcontainers leveren aan de horeca, slijterijen en supermarkten. Het is nog niet helemaal duidelijk of het bier in de supermarkten in het koelvak komt te liggen of dat er aparte koelvitrines voor worden gebruikt. Het lijkt mij dat het niet tussen de zuivel en de andere gezonde fruitdrinks komt te liggen. Een apart schap ligt dan het meest voor de hand.

Marketing directeur Peer Swinkels zegt in het Brabants Dagblad dat het gaat om een onderscheidend en zelfs superieur pilsener. Het bier wordt daarom bewust onder een aparte merknaam op de markt gebracht, om aan te geven dat het om een duidelijk ander product gaat dan het reguliere Bavaria-bier.

Oud-directeur Peter Swinkels: 'Dit nieuwe bier is een eerbetoon van de nieuwe generatie aan hun voorgangers. Dat maakt het voor mij nog eens extra bijzonder.' Swinkels nam deze week afscheid van . Hij was de laatste exponent van de zesde generatie binnen het familiebedrijf.

Een zoveelste probeersel om de dalende biermarkt een halt toe te roepen of zal dit wel een succes kunnen worden? Ik moet zeggen dat als je de site bekijkt en het is de fles die daar weergegeven wordt, dan vind ik het alleen door de fles al een mooie introductie.
U mag het zeggen: top of flop?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in