Overslaan en naar de inhoud gaan

UPC beëindigt colportage

Alsof UPC op Tweede Kerstdag hevig geschrokken was van onze posting van Tweede Kerstdag, zo snel reageert het bedrijf: het houdt op met het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alsof UPC op Tweede Kerstdag hevig geschrokken was van onze , zo snel reageert het bedrijf: het houdt op met het in de maag splitsen van digitale decoders bij abonnees. Deze kunnen de decoders voortaan op aanvraag krijgen.

related partner content for mobile comes here

dat UPC enkel nog levert aan klanten die zelf de decoder aanvragen. Niet langer krijgt elke abonnee het doosje hoe dan ook aangeboden.

Het ongevraagd bezorgen was een proef, heet het nu, en het resultaat daarvan is het veranderen van de methode van distributie van de UPC MediaBox.

Om klanten over de streep te trekken, verstrekt UPC het ontvangstapparaat kosteloos, althans in theorie. Dat is goede marketing, als de klant het pikt. Maar die ziet dat hij, om te beginnen, ruim 2 euro meer per maand moet gaan betalen. En wat straks meer?

De kabelaar gaat zich naar de klant richten: "UPC heeft met de Consumentenbond afgesproken dat het klanten aan het einde van de proefperiode benadert met de vraag of ze het digitale abonnement willen voorzetten. Als de abonnee geen digitaal abonnement wil, komt UPC de MediaBox ophalen.

Het is ook mogelijk het apparaat in een speciale doos kosteloos terug te sturen naar UPC. Abonnees die verhuizen naar een gebied met een ander kabelbedrijf kunnen ook gebruikmaken van deze service."

Beter ten halve gekeerd dan...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in