Endemol moet nieuwe belspellen bedenken
Televisieproducent Endemol moet veel nieuwe belspelletjes gaan bedenken als gevolg van de zogenoemde gedragscode voor promotionele…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Endemol, die de belspelletjes voor onder meer de RTL-zenders verzorgt, is niet blij met de code, laat directeur Paul de Man weten. Onderdeel van de regeling is namelijk dat per spel maar dertien keer per jaar een trekking mag plaatsvinden. Maar de zenders waarvoor Endemol produceert, zenden op dagelijkse basis belspelletjes uit en roepen ook dagelijks mensen tot winnaar uit.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Omdat het bedrijf een spelletje maar dertien keer per jaar mag gebruiken, moeten de programmamakers nu in allerijl veel nieuwe spellen bedenken (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid